This is a sample module published to the sidebar_top position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_bottom position below the menu.
This is a sample module published to the sidebar_bottom position, using the -sidebar module class suffix. There is also a sidebar_top position below the search.
10 δωρεάν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε το SEO.
1. GTmetrix
Όπως έχουμε αναφέρει, η ταχύτητα με την οποία φορτώνει μια σελίδα είναι ένας από τους πιο καθοριστικούς παράγοντες για τη διαμόρφωση της εμπειρίας του χρήστη και του SEO. Είναι, λοιπόν, απαραίτητο να γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τις επιδόσεις του δικού σου site και να κάνεις τις ανάλογες διορθωτικές κινήσεις για να πετυχαίνει πάντα τους ταχύτερους δυνατούς χρόνους. Σε αυτό, σε βοηθά το GTmetrix, ένα site που σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις τον απαραίτητο έλεγχο, απλά και μόνο εισάγοντας το URL του site σου. Αμέσως μετά θα λάβεις αυτόματα τις επιδόσεις του site, αλλά και κάποιες προτάσεις για τη βελτίωση της ταχύτητάς του.
GTmetrix 2. Google Trends Το Google Trends είναι το εργαλείο που θα σου δείξει πώς ψάχνει ο κάθε χρήστης. Μπορείς να εισάγεις διαφορετικούς όρους που σκέφτεσαι να χρησιμοποιήσεις ως keywords και να δεις τη δημοτικότητά τους, τη διαχρονική πορεία τους αλλά και τη μεταξύ τους σύγκριση. Παράλληλα, έχεις τη δυνατότητα να δεις σε ποιες χώρες είναι δημοφιλέστερα τα συγκεκριμένα keywords, αλλά και άλλους σχετικούς όρους που ενδέχεται να σου φανούν χρήσιμοι.
Google Trends 3. Web Developer Πρόκειται για ένα add-on για τον browser (Chrome ή Firefox που σε βοηθά να διαπιστώσεις αν έχεις πραγματοποιήσει ορισμένες ενέργειες που θα σε εξυπηρετήσουν στο SEO. Είναι το site σου responsive; Έχουν οι εικόνες σου το κατάλληλο μέγεθος; Θα τα ανακαλύψεις όλα, μέσα από τοWeb Developer!
Web Developer4. Keyword Planner Αφού δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στο Google AdWords, θα δεις το Keyword Planner, το εργαλείο που θα σε βοηθήσει να ξεδιαλύνεις τις πιο κατάλληλες λέξεις για το SEO. Προσθέτοντας στο Keyword Planner τις λέξεις που σχετίζονται με το αντικείμενό σου, την τοποθεσία που θέλεις να στοχεύσεις κλπ., μπορείς να πάρεις ιδέες για τα keywords που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στη σελίδα σου.
Keyword Planner5. Google Analytics Το πιο αναλυτικό και χρήσιμο εργαλείο στην παρακολούθηση του traffic για το site σου. Το Google Analytics σου παρέχει στοιχεία με εξαιρετική λεπτομέρεια, τα οποία μπορούν να αποδειχθούν θησαυρός για τη χάραξη της στρατηγικής σου σχετικά με το SEO. Ξεκινώντας με την εφαρμογή είναι πιθανό να βρεις λίγο περίπλοκη τη χρήση της, αλλά με λίγη ενασχόληση, θα διαπιστώσεις ότι είναι αρκετά εύκολη και πολύ βοηθητική. Αν θέλεις μια μικρή καθοδήγηση, μπορείς να ανατρέξεις στα πρώτα βήματα στο Google Analytics!
Google Analytics 6. Varvy Μέσα από το Varvy, έχεις τη δυνατότητα να κάνεις έναν γενικό έλεγχο στο site σου κι να δεις ξεχωριστά τα αποτελέσματα σχετικά με τα links, τις εικόνες και τα metadata, αλλά και να εντοπίσεις τυχόν αποκλίσεις του site σου από τα guidelines της Google.
Varvy 7. PageSpeed Insights Το τέλειο εργαλείο για να ελέγξεις άμεσα την ταχύτητα του site σου. Το PageSpeed Insights περνάει το site σου από κάποια tests και σου προτείνει λύσεις σχετικά με τη βελτίωση της απόδοσής του. Ένα feature που μας αρέσει πολύ είναι ότι ελέγχει και την ταχύτητα τόσο στο desktop, όσο και στις mobile συσκευές.
PageSpeed Insights 8. Google Search Console Το Google Search Console πρόκειται για το Google Webmaster Tools, με άλλο όνομα! Είναι μια πλατφόρμα που σου παρέχει πάρα πολλά στοιχεία για το site σου: από τα keywords που οδήγησαν τους χρήστες σε εσένα, μέχρι τα links σου που μοιράζονται περισσότερο. Αφιέρωσε τον απαραίτητο χρόνο και θα σε βοηθήσει πολύ στη χάραξη μιας στρατηγικής SEO!
Google Webmaster Tools
9. MozCast Ένα πολύ καλό εργαλείο για να εντοπίζεις τις αλλαγές στον αλγόριθμο της Google σχετικά με τα αποτελέσματα αναζήτησης και να προσαρμόζεσαι σε αυτές. Επισκέψου το MozCast και τσέκαρε καθημερινά τις προβλέψεις!
Mozcast 10. MozBar Ένα από τα πιο γνωστά εργαλεία στο χώρο του SEO είναι το MozBar. Πρόκειται για μια μπάρα που μπορείς να εγκαταστήσεις στον browser σου και από εκεί ελέγξεις διάφορα στοιχεία που σχετίζονται με το SEO σου (το Page Authority, το Domain Authority, τα spam flags που πιθανό να έχει το site σου κ.λπ.). Μελετώντας τα reports που σου παρέχει, έχεις πλέον τη δυνατότητα να εντοπίσεις τις αδυναμίες του site σου και να κάνεις τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις για το SEO.